TERIMA KASIH kepada semua yang menyokong Kipswit. terima kasih kerana percaya dan menjadi penggemar tudung Kipswit. Judging from the repeat customers and the loyal ones, we know you guys are satisfied with our collection. Terima kasih sekali lagi. However, a gentle reminder kepada customer2 yang mungkin kurang arif dan mengerti ttg urusan jual beli ini. Saya harap anda baca dulu RULES AND REGULATIONS before purchasing with Kipswit (or use its service as a wholesaler). The most important part that you must take note is that Kipswit will not REFUND paid payment, sekiranya tudung yang dibeli tidak menepati citarasa anda, atau rosak ketika dalam shipping (kpd customer yg da biasa, mereka tahu bagaimana saya bungkus tudung dgn kemas dan selamat). Kami hanya akan mempertimbangkan untuk refund sekiranya tudung defect atau cacat yg disebabkan dari pihak kami sendiri. Walaubagaimanapun, kami sentiasa merekodkan kondisi barangan kami sebelum dijual dan Insyallah, we always give priority to quality.:) Mintak maaf, I have to come up with this post, as I have been dealing with some unnecessary problems, that has jeopardized the good name of my blog and the collections that I am offering. Buat saya serik sangat-sangat!! Saya sudah cuba memberikan yang terbaik buat semua customers, kerana saya berasa puas dan gembira dapat membuat orang lain gembira dan puas hati. More so, saya menjual barang, dan semestinya saya mahu rezeki yang saya dapat ini, rezeki yang Halal..bukannya dengan cara menipu duit orang...Itulah tuduhan yang paling saya tidak boleh terima..Kalaulah saya suka menipu customer dan tidak jujur, tak mungkin blog kecil saya ini berada di sini, sehingga ke hari ini.. Kepada my beloved customers yang sering menyokong saya, terima kasih sekali lagi..:) Klu ada yang anda tidak puas hati, you can always drop a line at my email kipswit@gmail.com. Kritikan biarlah membina dan bukannya menghina dan menjatuhkan..:) Thank you, from the bottom of my heart..